Thursday, September 29, 2011

I may be late in returning, but Tucker is late in leaving already. One of us is being fashionable.

what..What! ...oh sh...say! about that...

...the hell! Tucker Carlson's The Daily Caller is still around. (I'll do you the favor of not linking.)

If you are not aware, and if so, apologies, but Tucker has a rather poor website he likes to imagine is a useful news source.It isn't.

Take a recent story they ran detailing a rapid expansion of employment at the EPA. Whether a massive influx of 230,000 jobs for the country. the real problem is the story was B.S. There was outrage at the growth of government, and the spending of over $20 billion. And, like with Drudge, news sources leaped at using the tall tale.

The Washington Post's Greg Sergeant has written about how wrong the site has been, and how hard it has worked to justify it's work. First the numbers were used by the EPA as a cautionary tale, a size that the EPA would not want to grow to. But The Daily Caller tried to blow this off. They claim that the EPA, and government wants to grow, expand, and just bulge out. The EPA really does want to balloon, everyone knows it, but The Daily Caller is the only one willing to say it. So the claim is right. What a load of codswallop. It reminds me of the News of the World in England trying to smugly claim that their phone hacks were just journalism. No. NOTW was in the wrong. And The Daily Caller is just plain wrong. The story was done wrong, the claims have been disproven, and everyone with a clue sees where the The Daily Caller is setting. How long will it take Tucker and his little rascals to fess up.

At this point, even the conservative National Review has criticized The Daily Caller for it's poor work.

But it is on par with what we expect from Tucker Carlson.

No comments: